Dátum a miesto konania.
Dňa: 21.06.2017 (streda)
V čase: 9:00 - 14:30 (registrácia od 08:30)
Miesto: VO SK, a.s. (budova Slovanet, 2.poschodie), Záhradnícka 151, Bratislava
Program.
Blok č. 1 (09:00 – 10:30)
- Aktuálne platné finančné limity
- Zákazky s nízkou hodnotou s akcentom na zákazky spolufinancované z európskych fondov
- Osobitosti zákaziek na Elektronickom kontraktačnom systéme (EKS)
- Podmienky účasti a kreativita verejných obstarávateľov pri ich určovaní
- Jednotný európsky dokument
- Novinka od 1.2.2017, resp. povinnosti od 31.7.2017: Register partnerov verejného sektora – kedy mám povinnosť sa do neho zapísať, koľko to stojí, ako dlho trvá zápis
Prestávka na občerstvenie (10:30 – 10:45)
Blok č. 2 (10:45 – 12:15)
- Žiadosť o vysvetlenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, žiadosť o vysvetlenie ponuky a žiadosť o zmenu subdodávateľa ako predkolo vylúčenia, prevencia
- Nášľapné míny v súťažných podkladoch
- Uplatňovanie revíznych postupov
- Predkontraktačné podmienky a poskytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy alebo „som prvý, ale ešte nemám vyhrané“
Prestávka na obed (12:15 – 13:00)
Blok č. 3 (13:00 – 14:30 resp. otvorený koniec v závislosti od ochoty diskutovať)
- Uzatváranie dodatkov k zmluvám
- Výber z najzaujímavejších judikátov a rozhodovacej praxe Úradu pre verejné obstarávanie. Chýbal by nám odbor metodiky?
- Voľná diskusia (dovolená počas celého seminára)
Lektori
Mgr. Martin Daniš
Verejnému obstarávaniu sa profesionálne venuje 6 rokov. Okrem práce na strane verejných obstarávateľov má bohaté skúsenosti aj so zastupovaním klientov na strane dodávateľov, a to pri príprave ponúk, komunikácii s verejnými obstarávateľmi, ako aj pri uplatňovaní revíznych postupov.
Mgr. Silvia Grünzweigová
Má bohaté, viac ako 10 ročné skúsenosti s kontrolou verejných obstarávaní v rámci eurofondových zákaziek. Pracovala ako riaditeľka odboru kontroly verejného obstarávania na Ministerstve práce, sociálnych vecí a rodiny SR, na Riadiacom orgáne na Ministerstve životného prostredia na oddelení kontroly verejného obstarávania a na odbore kontroly Úradu pre verejné obstarávanie. Od roku 2012 patrila medzi odborne spôsobilé osoby pre verejné obstarávanie. Od augusta 2016 pôsobí na pozícii konzultanta pre verejné obstarávanie v spoločnosti VO SK a.s. a realizuje verejné obstarávania na kľúč pre klientov.
Účastnícky poplatok
100 EUR bez DPH / 120 EUR s DPH
- Poplatok zahŕňa občerstvenie počas seminára, obed, študijné materiály.
- Navyše od nás dostanete aktualizovaný Zákon o VO v praktickej veľkosti A5, ktorý môžete mať stále so sebou.
- Postup: vyplňte prihlášku – tým si rezervujete miesto, zašleme Vám fakturačné údaje, vykonáte úhradu a faktúru Vám odovzdáme na seminári. Ďalšou možnosťou je úhrada v hotovosti na mieste.
Informácie a otázky
Zuzana Bachratá, koordinátorka školenia, 0917 774 777, info@vosksk
_________________________________________________________
* Zaslaním záväznej prihlášky vzniká obchodný vzťah v zmysle Obchodného zákonníka. Za prihlásenú osobu je možné poslať náhradníka. Záväznú prihlášku je možné stornovať najneskôr 1 deň pred začiatkom podujatia. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade nestornovanej záväznej prihlášky si VO SK, a.s. vyhradzuje právo vyfakturovať účastnícky poplatok v plnej výške aj napriek neúčasti na seminári.
* VO SK, a.s. si vyhradzuje právo na zmenu termínu