dňa: 21.január 2015 (streda)
v čase: 09:00 - 14:00 (registrácia od 08:30)
miesto: VO SK, a.s., budova Slovanet, 2. posch., Záhradnícka 151,
Bratislava
Program školenia:
- § 9b v praxi, skupiny, položky, limity
- Špecifikácia predmetu nákupu na trhovisku
- Osobitné požiadavky na predmet zákazky
- Obchodné podmienky v medziach trhoviska
Obsahové zameranie:
- Čo sú/ nie sú bežne dostupné tovary/služby/práce? Čo všetko ovplyvňuje bežná dostupnosť? Ako a kedy zdokumentovať posúdenie bežnej dostupnosti?
- Ako špecifikovať predmet zákazky a načo treba myslieť už pri tvorbe opisného formuláru? Čo všetko ovplyvňuje opisný formulár? Aké požiadavky kladie zákon a Obchodné podmienky elektr. trhoviska na opisný formulár?
- Aké zmluvné podmienky stanovuje objednávateľ a aké povinnosti má dodávateľ pri nákupe cez elektronické trhovisko? .
Účastnícky poplatok:
70 EUR bez DPH / 84 EUR s DPH
Poplatok za seminár zahŕňa:
Občerstvenie počas semináru, obed v reštaurácii v budove Slovanetu, študijné materiály.
Postup pri prihlásení:
Pre prihlásenie, prosím, vyplňte nižšie priložený formulár
Otázky a informácie: Beáta Janúšková, koordinátorka školenia
tel. 0917 77 47 77, email:
info@vosksk
Lektor - Mgr. Marcela Návesňáková
-
spolupracovníčka Mgr. Jaroslava Lexu
- pôsobí v Asociácii poskytovateľov a užívateľov elektronických nástrojov SR (APUEN)
- problematike elektronického trhoviska a EKS sa intenzívne zaoberá od vzniku trhoviska v júli 2014
Odporúčame:
- pred školením si zaregistrujte Vašu organizáciu na Elektronickom trhovisku na adrese https://www.eks.sk v sekcii
Registrácia a registre, ideálne vykonať min. 7-10 dní pred seminárom
- ak môžete, príďte na školenie aj s notebookom alebo tabletom (wifi pripojenie je k dispozícii) a prineste si aj
prístupové údaje, ak Vám už boli zriadené.